11111111111111

Претражи овај блог

уторак, 18. јун 2013.

Одбрани ме, Господе

Одбрани ме, Господе

Одбрани ме црних мисли
Што ме једу дан и ноћ,
У тескоби Теби вичем:
Притеци ми у помоћ!

Црне мисли и помисли
Из мрака су пакленог;
Ти си светлост, Теби вичем:
Осветли ме маленог!

Црне мисли, луде мисли,
Луде слике и сећања,
Долазе ми без позива,
Без позива и мог знања.

У душу ми увлаче се,
У души ми немир праве,
Пуна ми је душа мрака
И некакве болне страве.

Сам не могу да се браним,
Ја бих хтео ал' не могу,
Зато к теби хитам, вичем,
Спаситељу и мом Богу.

Од мене је пак'о јачи
Сенкама ме својим гуши,
Ал' од пакла Ти си јачи -
О помози мојој души!

Духовна лира - Св.Владика Николај Велимировић

1 коментар:

  1. Све у Христу налазимо,
    Све што душа желет може;
    Зато Њему сви кличемо:
    Помози нам, Христе Боже!

    ОдговориИзбриши