11111111111111

Претражи овај блог

четвртак, 6. јун 2019.

Душа - Свети Силуан Светогорац

Дуго сам проживео на земљи. Много сам видео и чуо. Слушао сам музику и уживао у њој. Мислио сам: када ми је ова музика толико пријатна, колико ли тек душа ужива у небеским песмама кроз које се Духом Светим прославља Господ због Његових страдања.

Душа дуго живи на земљи и ту заволи лепоту овога света. Она заволи небо и сунце, заволи цветне вртове, море, реке, шуме и лугове, заволи музику и све то земаљско наслаћује душу. Али, кад упозна Господа нашег Исуса Христа, она више не жели да посматра оно што је земаљско.

Видео сам славу земаљских царева и много сам је ценио, али када душа упозна Господа, онда не мари много за сву царску славу. Тада душа непрестано тугује за Господом и ненасито, и дан и ноћ, жели да види – Невидљивог, да додирне – Недодирљивог.
Дух Свети ће души која Га зна дати да схвати на који начин Он учи душу да зна Господа, и каква је сладост у томе.

О милостиви Господе, просвети народе Своје да би Те знали и увидели колико нас љубиш!


Свети Силуан Светогорац

Нема коментара:

Постави коментар