11111111111111

Претражи овај блог

субота, 11. август 2012.

Peranoviću preti kazna do 40 godina zatvora

Više tužilaštvo u Šapcu tereti Branislava Peranovića(54) za teško ubistvo i ovom svešteniku osumnjičenom za smrt Nebojše Zarupca (39), štićenika Centra za odvikavanje od droge “Sretenje” u Jadranskoj Lešnici kod Loznice, preti kazna do 40 godina zatvora.


Peranović je juče ponovo izveden pred istražnog sudiju kako bi se izjasnio o navodima iz tužilačkog zahteva za sprovođenje istrage.


- Osumnjičeni nije ništa novo izneo u odnosu na svoj prvi iskaz. Doneo sam rešenje o sprovođenju istrage za krivično delo teško ubistvo, učinjeno na svirep način. Tužilaštvo je u svom zahtevu iznelo niz predloga - od saslušanja svedoka, preko pribavljanja obdukcionog zapisnika do veštačenja. Prvi naredan korak u istrazi biće saslušanje svedoka - izjavio je juče za “Blic” istražni sudija Višeg suda u Šapcu Boban Velisavljević.

Prema rečima Peranovićevog advokata Ilije Radulovića, njegov klijent je na prvom saslušanju pred istražnim sudijom izjavio da je u nameri da spase život Zarupcu izazvao njegovu smrt.

Za tragičan događaj u “Sretenju” za sada je osumnjičen samo Peranović. Da li će spisak okrivljenih biti proširen saznaće se pošto svoj iskaz daju dvojica Peranovićevih saradnika iz Centra u Jadranskoj Lešnici, koji će uskoro biti saslušani kao svedoci.

Nevena Zarubac, sestra nastradalog Nebojše, kaže za “Blic” da je do dana sahrane mislila da je u pitanju nesrećan slučaj.

- Tek kada sam otvorila sanduk i videla bratovo modro telo, bilo mi je jasno da ga Peranović nije udario samo jednom već da se iživljavao nad njim. Ne znam da li ga je Peranović sam tukao ili sa još nekim saradnicima. To je stvar istražnih organa, a mi, porodica, pustićemo ih da rade svoj posao - kaže za “Blic” Nevena Zarubac, mlađa Nebojšina sestra.

Nevena se priseća da ju je Peranović pozvao u ponedeljak u 20.30 sati.

- Možda je moj brat tada već bio mrtav. Peranović je teško disao i rekao je da mu moj brat pravi probleme, da hoće da izađe iz kampa uz objašnjenje da ima odgovornost prema nerođenom detetu. Sveštenik mi je tada još rekao da moj brat optužuje njegove saradnike da su mu ukrali 6.000 dinara. To mi je bilo nelogično jer Nebojša nikada nije imao para - priča Nevena.

Ona dodaje da se njen brat pre odlaska na lečenje zabavljao sa jednom narkomankom, da je čula da je ona trudna, ali ne zna ni da li je to istina i ako jeste da li se porodila.

Nevena napominje da je bratu pre nego što ga je smestila u “Sretenje” pokazala snimak na kome se vidi kako sveštenik Peranović lopatom udara štićenika.

- Nebojša se samo nasmejao i pristao da ode na lečenje - kaže Nevena.



Izvor: Blic

Нема коментара:

Постави коментар