11111111111111

Претражи овај блог

среда, 2. октобар 2019.

АБОРТУС ЈЕ УБИСТВО НЕВИНОГ БИЋА


19. септембар / 2. октобар
Св. муч. Трофим, Саватије и Доримедонт

Ваша Светоси, да ли је ембрион само „део женског тела“, а онда и абортус - „основно женско право?“

По Еванђељу, по вери нашој, човек је личност од самог зачећа. Да је јајна ћелија део материног тела и спематозоид део очевог - то стоји, али само док не дође до оплођења. Када до тога дође више то није део ни материног тела ни очевог, већ је то посебно биће. Зато је за нас Хришаћане абортус - убиство и то убиство невиног бића. И то од кога!? Од својих најмилијих и најрођенијих!
Знам ја и схватам, иако сам калуђер, да је у данашње време у овим тешкоћама политичким и економским, веома тешко подизати децу, али тешко је свима. Али ако човек буде саможиво угађао само себи да му бде што лакше и да га се не тиче више ништа, онда ми немамо куд.
Једна жена, тамо код Смедрева, причала ми је да има сина, ожењеног. Он и снаја раде у Швајцарској. Дошли на одмор и свекрва ће снаји рећи: „Снахо, шта ви то радите, побогу, па без деце сте?“ „Па шта ћу, вели, мама кад их он не жели.“ „Како не жели?“ „Лепо, каже: Шта ће нам деца! Идемо где хоћемо, комотни смо и радимо шта хоћемо. Овако бисмо морали да их вучемо и да имамо бригу.“
„Ама, вели јој мајка, проћи ће и ваше, иди ми - дођи ми, па ћете после хтети децу, али их неће бити.“
„Па шта ћу ја кад их он неће?“ „Шта ћеш? Кад зачнеш, а ти ћути, а кад буде шести месец шта ти може?“
Видите докле смо ми догурали!

Свети Патријарх Српски Павле

Нема коментара:

Постави коментар