11111111111111

Претражи овај блог

петак, 14. септембар 2018.

Молитва Светим Архангелима


Свети Архистратиже Божији Михаиле, победитељу, победи страсти моје, и моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Гаврило, весниче Божији, обзнани ми час смрти моје, и моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Рафаило, исцелитељу, исцели ме од болести душевне и телесне, и моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Уриле, просветитељу, просвети моја чувства душевна и телесна, и моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Салатиле, молитвениче, моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Јегудиле, прославитељу, прослави ме добрим делима, и моли Бога за мене грешног.

Свети Архангеле Варахиле, благословитељу, благослови мене грешног да сав живот свој проводим у старању за спасење душе, и моли Бога за мене грешног.

Свети Ангеле, чувару мој, сачувај душу моју грешну од сваког ђавољег искушења, и моли Бога за мене.

О, Пресвета Владичице моја Богородице, све силе светих Ангела и Архангела, и сви Свети, помилујте ме, помозите ми у животу овом, и при исходу душе моје и у будућем веку. Амин.

Извор: Манастир Лешје

фото - сестре

Детаљ представе Раја, у цркви Успења Пресвете Богородице у манастиру Грачаница, 14.век, Косово, Србија

Нема коментара:

Постави коментар