11111111111111

Претражи овај блог

недеља, 15. септембар 2019.

Све што пожелиш - Ја сам


"Ја сам ти отац... Ја сам ти брат... Ја сам ти женик... и кућа сам ти и храна и кошуља. Ја сам ти корен, Ја сам ти темељ... Све што
пожелиш - Ја сам. Ни за чим више потребе немаш. Ја ћу ти служити јер сам дошао да служим, а не да ми служе. Ја сам ти пријатељ и део тела и главе, и брат сам ти и сестра и мати. Све сам ти Ја. Само ме најближом својтом сматрај.

Постадох сиромах зарад тебе, изгнаник зарад тебе. На Крсту сам распет зарад тебе. Погребен у гроб зарад тебе. На Небесима у твоју корист обраћам се Оцу. На земљи, код тебе, Очев сам заступник. Јер ти си Мени све - и брат и санаследник и пријатељ и део си Мене.

Шта би више од тога пожелети могао?"

Св. Јован Златоуст
Извор: Славица Стефановић

1 коментар:

  1. “Шта би више од тога пожелети могао?"

    Ništa Gospode ništa sve si mi dao, slava ti Gospode slava ti i hvala za sve . Bezbroj puta si me iz propasti izvuko i ko zna još koliko ćeš hvala ti za SVE BOŽE MOJ.



    ОдговориИзбриши