11111111111111

Претражи овај блог

петак, 16. април 2021.

Кроз Часни пост: Петак пете седмице поста

Заглибљен стојим у духовном блату а нема снаге ни храбрости у мени; савладан сам буром прегрешења. Погледај на мене, Дјево, преклињем Тебе која си родила Слово, јединог Човекољупца. Избави ме од сваког греха, од свих душегубних страсти, сваког непријатељског зла, да бих ти радосно певао: Умоли Сина Свога и Бога, Непорочна, да опроштај греха дарује онима који са вером прибегавају покровитељству Твоме.

Јутрење – пета недеља Поста

Поуке Светих Отаца: Дух кротости се не усељава тамо где гнев или страст пребива.

Свети Јован Златоусти

Отворићу уста моја и испунићу се духа, говорићу Царици Мајци, видеће ме сви како се веселим, и опеваћу радосно сва Њена чудеса.
Химна из Акатиста

Молитва:
Пресвета Богородице, помени нас у заступништву Твом пред возљубљеним Сином Твојим. Заштити нас, наше сроднике и ближње. Пресвета Мајко, молимо се и да у целом свету завлада мир. Амин.

Читања из Светог Писма:

Иса. 45:11-17

1 Мојс. 22:1-18

Прич. 17: 17-28, 18: 1-5.

Богомислена размишљања: Устеже ријечи своје човјек који зна, и тиха је духа човјек разуман.

Прич. 17:27

Преузето из књиге „Кроз Часни пост – Мисли за сваки дан“, Манастир Подмаине, 2007.
 
#петакпетанедељапоста, #петанедељапоста, #petakpetanedeljaposta, #petanedeljaposta,

2 коментара: