11111111111111

Претражи овај блог

четвртак, 17. октобар 2019.

Добио сам ударце од људи... - o. Андреј Конанос

Недавно је један човек поделио са мном: "Добио сам ударце од људи који у очима околине изгледају добри, примерни хришћани, иду у цркву. Али они су ме ипак повредили, издали, увредили".
Управо то и рањава људе, то руши нашу везу са Богом. И човек се пита: "Шта сам научио за толике године у Цркви ако не знам шта је љубав?" Ово ми је рекао један монах на Светој Гори, аскетски сув, са дугом брадом. Рекао ми је: "Оче, толико година сам овде, али ако не научим да волим, остаћу само са својом схимом".
Кад осетиш Бога, постанеш снисходљив и човекољубив. А кад видиш човека окрутног према људима, који повређује, захтева, знај да он, без сваке сумње, није осетио Бога. И ако видите такво понашање, замислите се, и не говорите: "Један Божији човек ме је повредио", него: "Један човек који још тражи Бога ме је повредио". Искључено је да се Божији човек односи према било коме окрутно.

( О. Андреј Конанос )
приредила: Славица Стефановић

Нема коментара:

Постави коментар