11111111111111

Претражи овај блог

уторак, 6. август 2019.

И МИ СМО КРИВИ, АЛИ НИСМО ЈЕДИНИ КРИВИ


24. јул / 6. август
Св. Мученици Пребиловачки и Доњохерцеговачки

Ваша Светости, српски народ је лажно оптужен од стране западне „Међународне заједнице“, њихових политичких структура и медија да је једини узрочник рата и свих зала у бившој Југославији. Та лаж се и даље понавља, и у нашој земљи, од стране оних припадника нашег народа који би најрадије да српски народ и Српска Православна Црква нестану са историјске мапе света. Како да се носимо са овом отворено антисропском и антиправославном пропагандом?

Ми и сами знамо да међу нама има оних којине живе хришћански, али није само кривица до нас.
Није да ми пребацујемо кривицу на друге, али постоји и чињеница да су нас у свету, непријатељи наши, представљали да смо ми народ недостојан људског имена. Још на почетку грађанског рата Срби су били унапред означени као једини кривци и злочинци, уместо да се сачекао крај рата и да се објетивно сагледала свачија одговорност.
Најтеже је то што је много људи изгинуло, бранећи своју кућу и своју слободу. Али, чак, кад и живот мора да се жртвује, страдањеје боље подносити и остати православни хришћанин, него дозволити нељудске поступке.
Кроз векове ми смо се сачували, захваљујући вери која нам даје снагу за живот, ношење крста и жртвовање себе. По вери православној, наше мајке увек су училе децу да је боље изгубити живот него сагрешити пред Богом.

Свети Патријарх Српски Павле

Нема коментара:

Постави коментар