11111111111111

Претражи овај блог

недеља, 12. мај 2019.

МОЛИТВА ИМА СУШТИНСКУ ВАЖНОСТ У ЖИВОТУ


29. април / 12. мај
Св. Василије Острошки Чудотворац

Ваша Светости, у чему је суштина молитве и какав је њен значај за живот верника?

Молитва наша Господу - то је наш разговор са Оцем нашим Небским. У молитви ми славимо Господа свога Створитеља и Спаситеља, захваљујући Му на свим оним добрима којима нас је Он обдарио, и који нам и сада дарује. И молимо Му се да нам помогне у свим невољама и тешкоћама овога света, а Он, Господ наш Спаситељ рекао је: Где сте два или три сабрани у Моје име ту сам и ја са вама (Мт. 18, 20).
Најважније је за хришћанина, посебно за свештеника, да се научи молитви. Молитва има суштинску важност у људском животу. Њено деловање није механичко него је у сарадњи са слободном вољом човековом.
Не смете се предавати свету у којем живите! Човек треба да се преда молитви и да на тај начин остварује ссавршенство и достиже блаженство. Бог нас је стоврио по Својој слици, али ми нисмо савршени као Он и не можемо рећи да нам молитва и Његова помоћ нису потребни. Бог ће нам помоћи и да се молимо!
Онде где смо ми немоћни да нешто учинимо, помоћи ће нам Божја благодат, ако смо се ми заиста довољно трудили. Учинимо ми свој део посла, а оно што превазилази наше моћи - препустимо Богу!

Свети Патријарх Српски Павле

Нема коментара:

Постави коментар