11111111111111

Претражи овај блог

петак, 12. април 2019.

И ПОЛИТИКА МОЖЕ БИТИ НА СЛАВУ БОЖИЈУ


30. март / 12. април
Преподобни Јован Лествичник

Ваша Светости, Српској Цркви се стално спочитава да се „бави политиком“.“ Да ли Црква може и треба да се бави политиком или не?

Како рекосте то, и о мени су више пута говорили и писали да што год ја кажем или учиним - све је то политика. Или сам за странку која је на власти, или је, пак, супротно.
Ја сам онда одговарао да је принцип „све је политика“ - сувише узак. Данас мора да вреди принцип Апостола Павла: Ако једете, ако пијете, ако шта друго чините, све на славу Божију чините.
Дакле, видите, сваки наш поступак може бити на славу Божију, то јест, онако како Бог хоће, због чега насје створио, а може бити и супротно.
У том правцу и политика може бити: или на славу Божију, или супротно томе. Акобуде на славу Божију, она ће бити и на корист верних. Колико је тога што ми чинимо ради уживања, која је несрећа и за самог оног који то чини, а камоли за друге љде. Него, чинити оно што се има, добро и у свему бити умерен, па ће бити лакше и нама и лакше и породици, лакше и свему свету.

Свети Патријарх Павле

Нема коментара:

Постави коментар