11111111111111

Претражи овај блог

понедељак, 12. новембар 2018.

Из оснивачке повеље манастира Грачанице, 1321. године


Стога и ја, од свих грешнији, Стефан краљ Урош Други, праунук Светог господина Симеона, слуге Христа мојега и Пречисте Његове Матере, Заступнице рода хришћанског, и ја вапијем: Подигни ме из дубине грехове и просвети ми очи срдчане, Пречиста Владичице! Буди ми помоћница и Покров о страшном и другом доласку, и мени који краљујем по вољи Божијој, Господа мога и Спаса нашега Исуса Христа, краљу Стефану Другоме Урошу, праунуку Светог Симеона! Видех разрушеније и паденије храма Свете Богородице грачаничке, епископије липљанске, сазидах је од основанија и пописах и украсих изнутра и споља....

фото - сестре
Манастир Грачаница, задужбина Светог краља Милутина, 14.век, Косово је Србија  

Нема коментара:

Постави коментар