11111111111111

Претражи овај блог

понедељак, 11. јун 2018.

Отац Серафим Роуз- Нихилизам


 ,,Дуго година ја сам се у својим изучавањима задовољавао тиме, да будем "изнад свих традиција", како бих на неки начин остао веран њима...Када сам посетио Православну цркву, било је то само зато,
да бих бацио поглед на још једну "традицију". Ипак, када сам први пут ушао у Православну Цркву (Руска Црква у Сан Франциску) десило ми се нешто, што никада раније нисам доживео ни у будистичком, ни у било којем другом источном храму; нешто у моме срцу је рекло да је то мој "ДОМ", да је сва моја потрага завршена. Нисам знао шта је то заиста значило, зато што је служба била мени потпуно непозната и ишла је на страном језику. Почео сам много чешће да посећујем Православна богослужења, постепено учећи језик и обичаје... Са мојим отварањем Православљу и Православном народу, нова идеја је почела да продире у моју свест да Истина није просто апстрактна идеја, која се тражи и спознаје умом, него је она нешто лично, чак и веће од тога - ЛИЧНОСТ- која се тражи и воли срцем. ТАКО САМ ЈА СРЕО ХРИСТА"

 Отац Серафим Роуз

Нема коментара:

Постави коментар