11111111111111

Претражи овај блог

четвртак, 28. март 2024.

Кроз Часни пост: Петак друге седмице поста

Кроз Часни пост: Петак друге седмице поста
Приклањам колена пред Тобом, као блудни син из старине, Господе и Владико, похитај ми у сусрет и прими ме, и загрливши ме, даруј ми залог Твога Спасења. Уместо најамника, учини ме поново сином Твојим, Спаситељу човекољубиви.

Јутрење – у другу недељу поста

Поуке Светих Отаца: Тада, знајући каква је судбина злог, старај се (да стекнеш) блажену кротост у души својој, хвалећи Христа, учитеља добродетељи и сатрудбенике без којих нисмо кадри чинити добро.

Свети Григорије Палама

Богопослану звезду угледавши, мудраци иђаху за сјајем њеним, и држећи је као светиљку, њоме тражаху моћног Цара и стигавши до Непостижнога, обрадоваше се, кличући Му: Алилуја!

Из друге Похвале Богородици

Молитва:

Боже, Ти си увек спреман да нам се откријеш пре него што смо ми кадри да видимо дела руку Твојих: отвори очи наше како би увек око себе видели знаке Твога присуства. Буди већма близу нас Господе, чак и када се ми својим гресима удаљујемо од Тебе – буди близу Господе, и дај да осећамо Твоје присуство, иако смо незаслужни и недостојни! Амин.

Читања из Светог Писма:

Иса. 7:1-14

1 Мојс. 5:32, 6:1-8

Прич. 6:20-25, 7:1

Богомислена размишљања: Чувај, сине мој, заповијест оца својега и не остављај науке матере своје.

Прич. 6:20

Преузето из књиге „Кроз Часни пост – Мисли за сваки дан“, Манастир Подмаине, 2007.
 
 #петакдруганедељапоста, #друганедељапоста, #petakdruganedeljaposta, #druganedeljaposta,

Нема коментара:

Постави коментар