Ako ste se tokom praćenja svečanosti
otvaranja Olimpijskih igara u Londonu pitali kakve veze sve to ima sa
sportom, niste bili jedini. Ako niste shvatili šta se upravo dešava,
verujte, s vama je sve u redu. Internet je preplavljen pitanjima
začuđenih gledalaca koji nisu mogli shvatiti šta #bolnički #kreveti,
mnoštvo utvara i čudnih stvorenja rade na svečanosti jedne sportske
manifestacije.
Pitanja su sasvim na mestu, ali njihovo objašnjenje nisu mogli dati sportski komentatori, nego samo dobri poznavaoci Biblije i simbolike tajnih društava, masonskih loža i iluminata, koji su se potrudili da se predstave auditorijumu od nekoliko milijardi ljudi upravo iz svog sedišta, Londona. Ti ljudi, kao što smo mogli i videti, vole da koriste okultne simbole i rituale koji, prema tumačenju poznavalaca krvne loze elita kroz istoriju, kroz svojevrsni megaspektakl treba da “da hipnotizuju neinicirane”, široke mase gledalaca koji ostaju očarani i zaslepljeni grandioznošću i vatrometom, zadivljeni manifestacijama moći i bogatstvom Velike Britanije, ne primećujući pri tom, one prave, skrivene motive organizatora.
Međutim, da će ove #Igre biti više od sporta moglo se zaključiti i pre početka svečanosti otvaranja. Reč je o poznatim reflektorima stadiona u obliku #piramida s označenim vrhom na kojem se u masonskoj simbolici nalazi svevideće oko i jednooke čudovišne maskote, te reč Zion, koja je u obliku puzzle izabrana za logo ovogodišnjih Igara. Neka od objašnjenja svega što se događalo te večeri na stadionu u Londonu naizgled deluju paranoično i fantastično, ali, poređenja i asocijacije koje se nameću nakon svečanosti otvaranja Igara nikoga nisu ostavile ravnodušnim, posebno u kontekstu aktuelne finansijske krize i činjenice da se svet ponovo nalazi na ivici novog svetskog rata.
Članovi porodice iz lanca krvne linije,
mogli smo videti, istakli su svoje simbole od samog početka Igara.
Baklja, ili plamen prosvetljenja, drevni je simbol iluminata, koji
označava tajno znanje koje je skriveno od ljudskog roda i poznato samo
članovima mističnih znanja. Reč Zion u službenom logu
Igara, prema teoretičarima zavere, označava politički program za
stvaranje Novog Jerusalima, ili Novog svetskog poretka i jedne svetske
vlade.
Dakle, šta je zapravo nekoliko milijardi gledalaca širom sveta gledalo te večeri, 27. jula, a o čemu mainstream mediji neće napisati ni red? Službeni početak svečanosti otvaranja Igara označen je zvonjavom zvona teškog 27 tona, koje je napravljeno specijalno za ovu priliku, i plaćeno čitavih 27 miliona funti. Naravno da broj 27 nije nimalo slučajno ili nasumično izabran. jer isti ima veliki značaj u religiji, magiji, kao i kod poznavalaca okultnog.
Radi se, praktično, o najvećem zvonu na svetu, kojim su, prema portalu riseearth.com, elite krvne linije (bloodlines) službeno, ali sa dosta simbolike, označile početak njihovog Novog svetskog poretka. Usledila je, zatim, scena kojom je dominiralo drvo na vrhu brega u obliku piramide ili zigurata uz izvođenje kompozicije ‘Nimrod’ iz ‘Enigma varijacija’ Edvarda Elgara.
Piramida ili Zigurat zapravo asocira na drevni biblijski Vavilon, rodno mesto lažnih religija, crne magije i paganstva, majke svih gadosti na zemlji, kako se navodi u Otkrovenju. Kralj Nimrod bio je prvi svetski diktator i kao graditelj vavilonske kule smatra se prvim i najboljim majstorom masonskog bratstva. Originalni ‘Svetski poredak’ vuče korene upravo iz Vavilona, gde je Nimrod digao pobunu protiv Boga (Jahve) pokušavajući da zavlada svetom i svim narodima. Prema Bibliji, Gospod je pobrkao jezike i izazvao selidbe naroda koji su naselili nova područja. Vavilonsko carstvo je rascepkano, tako da je prvi istorijski pokušaj stvaranja Novog svetskog poretka na zemlji propao.
Ples oko motke u prvim minutima svečanosti, kako tumači portal riseearth.com, je tradicionalni narodni ples u zemljama zapadne Evrope, ali kao i mnoge druge nasleđene zapadne tradicije, radi se o drevnom paganskom obredu kojim se priziva plodnost. Ovaj obred uključuje motku koja predstavlja muški princip, falus, dok uzde predstavljaju ženski princip a venac na vrhu boginju devicu. Neki istraživači veruju da ples oko motke vuče korene iz drevnog Vavilona.
U sledećem prizoru ispod drveta se okupljaju ljudi u tradicionalnim engleskim odelima i šeširima uz pratnju dečjeg hora koji peva pesmu Jerusalim i stihove: “Je li Jerusalim podignut ovde, između tamnih sotonskih mlinova“. Zbor nastavlja da peva kada Kenet Brana obučen u Isambard Kingdomu Brunela, slavnog britanskog inženjera počinje da čita stihove iz Šekspirove ‘Oluje’. Ali kakve stihove? Šekspirolog, Džejms Šapiro, profesor na Univerzitetu Kembridž, rekao je za riseaearth.com kako mu je čudan izbor stihova koje u ‘Oluji’ izgovara jedan od glavnih likova Caliban za nešto što bi trebala biti neka vrsta olimpijske himne.
‘Zašto izbor stihova o pola čoveku – pola zveri’, pita se Šapiro. Kako se pokazalo – delovi Šekspirove ‘Oluje’, bili su samo najava da je tema Olimpijskih igara 2012. – Magija. Šekspirolozi veruju da je ‘Oluja’ napisana 1610./11 . godine i smatraju tu knjigu poslednjim delom koje je Šekspir lično napisao, iako ističu brojne sličnosti između tog dela i knjige ‘Nova Atlantida’, čuvenog britanskog okultista Fransisa Bejkona, koji je između ostalog, govorio da je nauka u višoj fazi zapravo magija, te je još u 17. veku u svojim delima predviđao pojavu televizora i aviona (!).
I ‘Oluja’ i ‘Nova Atlantida’ sadrže delove sa putnicima koji stižu na ostrvo kojim vlada čarobnjak (Prospero u ‘Oluji’, i ‘Solomon’ u Novoj Atlantidi), koji ima moći vladanja nad celom prirodom. Međutim, dubljom analizom, otkriveno je još više sličnosti između ova dva dela koje upućuju na zaključak da je autor ‘Oluje’ zapravo Bejkon. Po tome kako opisuju društva kojim vlada elita uz pomoć tajnog znanja, i ‘Oluja’ i ‘Nova Atlantida’ odličan su uvid u okultnu filozofiju rozenkrojcera, masona i iluminata. Bejkonova navodna veza s rozenkrojcerima i slobodnim zidarima tema je brojnih stručnih knjiga, pa neki ne isključuju to da je upravo on autor svih Šekspirovih dela.
U nastavku olimpijskog okultnog rituala, ljudi su pozvani da učestvuju u činu Work No. 1197., performansu umetnika Martina Krida s pozivom da tri minuta zvone sva zvona u zemlji, od zvona na vratima, na biciklima, u crkvama i školama. Zvonjava zvona u okultnim obredima ima značajnu ulogu, jer se veruje da se tada oslobađaju vibracije sa moćnim efektima. U ritualima obično označava početak ili kraj nekog magijskog čina. Sam broj 1197. za numerologa će takođe imati skriveno značenje, već i zbog toga što sadrži i 11.9., datum napada na zgrade STC u Njujorku.
Još jedan simbol sa svečanosti zaslužuje pažnju. Reč je o drvetu na vrhu (vavilonske) kule, zigurata ili piramide, koji zbog svega što je pomenuto ranije, ne predstavlja samo britanski zeleni krajolik, nego Drvo znanja iz starozavetne priče o Adamu i Evi. Naime, poznato je da se elitistička okultna religija temelji na tzv. tajnama sotone, na spoznaji Dobra i Zla, putem koje je čovek navodno trebalo da postane jednak samom Bogu.
Svečanost otvaranja Igara velikim delom zasniva se na priči o razvoju moderne istorije, priči o tome kako se Britanija, ‘zelena i ugodna zemlja’, transformisala kroz industrijsku revoluciju i ‘mračne sotonske mlinove’, iz poezije Vilijama Blejka. Poruka je sledeća: Sve od emancipacije žena, ratova dvadesetog veka, razvoja nacionalnog zdravstvenog sistema do modernog digitalnog doba – sve se događalo pod nadzorom svevidećeg oka krvne linije iluminata, odnosno – oni su kontrolna sila koja stoji iza razvoja naše istorije.
Najmračnija scena svečanosti upravo je scena o zdravstvenom sistemu, koji je kod većine gledalaca izazvao nelagodu i jezu. Pitanje je šta je predstavljala divovska glava odojčeta bez tela smeštenog ispod divovske utvare pod kapuljačom.
Prema nekim tumačenjima, ovaj čin otvaranja podseća na obred “sahrane brige” u Bohemian Groveu u Kaliforniji, kojim učesnici simbolički u sebi ubijaju brigu za bližnjeg, kako bi mogli bez griže savesti sprovoditi planove gospodara iz senke. U tom obredu lutka u obliku deteta žrtvuje se Moloku u obliku džinovske sove.
U londonskoj svečanosti, ostalu decu u divovskim krevetima proganjaju manji tamni entiteti, što je ujedno jedan od najjezivijih delova ‘svečanosti’, posebno ako predstavlja najavu nečega što bi se prema planu iluminata trebalo dogoditi, poput poznatog “uputstva” sa spomenika Guidestones u američkoj saveznoj državi Džordžija. Na tim kamenim blokovima, na osam jezika (engleskom, španskom, svahiliju, hinduskom, jevrejskom, arapskom, kineskom i ruskom) uklesan je dijabolički plan o realizaciji “zlatne milijarde”, ili lepše rečeno – o potrebi “održavanja broja stanovnika Zemlje na #pola #milijarde u skladu sa prirodom”.
(korišćeni izvori: “RiseEarth”, “Vestinet”)
Snimak ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Londonu, 27.07.2012.
https://www.youtube.com/watch?v=ij3sgRG5sPY&feature=emb_err_woyt
Izvor: Srpska analitika
#London, #OlimpijskeIgre, #Oi2012, #Лондон, #ОлимпијскеИгре, #Ои2012, #Илуминати, #Iluminati, #ОлимпијскеИгре2012, #OlimpijskeIgre2012,
Нема коментара:
Постави коментар