11111111111111

Претражи овај блог

среда, 23. март 2022.

ПУТИН НА ТРОНУ ВИЗАНТИЈСКИХ ЦАРЕВА!

ПУТИН НА ТРОНУ ВИЗАНТИЈСКИХ ЦАРЕВА!

 

 

СТАРАЦ АТАНАСИЈЕ СИМОНО-ПЕТРИТСКИ: "То су та чуда... Да ли вам то приказују на телевизији? Да ли видите како народ живи? У каквом мраку држе народ? ... Опаметите се, опаметите! Кажем вам! У Русији су се ствари измениле! А ми се овде боримо против Цркве!

Боримо се против себе самих. Какву савест то имамо! Зар нису то схватили?! Када смо изнели испред Путина мошти свете Марије Магдалене, поклањао се пред њима као да је калуђер. Великим поклонима- до земље. И пољубио је руке 15- орици калуђера, Путин је њима пољубио руке! Рекао сам му: "Седните господине председниче!" И одговорио ми је: "Оче, стално вам чиним послушност, и данас ћу вам чинити послушање." Тада сам га упитао: "Које послушање господине председниче?" Овде су деца и Врт Пресвете Богородице, зар могу да седим. То би било непристојно." КО ЈЕ ТО РЕКАО? ПУТИН! А ови наши политичари долазе и траже да их дочекамо сунцобранима, како им се не би нешто лоше догодило. Славољубље... Разумете." +++ ИГУМАН ВАСИЛИЈЕ ИВЕРСКИ: "У свету само Православна Русија може то да изврши и има дужност да љубављу спасе свет!" ПУТИН: "Да, Русија је коначно пре свега духовна сила, и ја нисам нигде другде видео оно што сам видео на једној од наших старих фресака, на једној од најбољих руских изображења Светог Георгија који змију убија не копљем већ словом (зраком речи истине), и то није случајност, сви полажемо наду у препород Православља како у Русији тако и у другим местима." +++

#Путин, #Русија, #СветаГора, #ВизантијскиЦареви, #Putin, #Rusija, #SvetaGora, #VizantijskiCarevi,

Нема коментара:

Постави коментар