11111111111111

Претражи овај блог

субота, 19. јун 2021.

ДА ЛИ БИ ПРОШЛОСТ ПАРТНЕРА ТРЕБАЛО ДА УТИЧЕ НА МИР У НАШОЈ ДУШИ?

ljubav
Мучи ме питање како прећи преко њене/његове прошлости и задобити мир у души? 

Помаже Бог!

Имам једно питање које ме мучи већ пола године. Имам 28 година и ушао сам ове године у прву озбиљну везу. Са том девојком (која ми је друга у животу) имао сам однос пре брака иако планирамо да се венчамо. Оно што ме мучи јесте то што ми тешко пада њена прошлост везана за бивше партнере. Веома ми је тешко да пређем

преко тога. Не могу да прихватим да је имала, бар по мом мишљењу, већи број партнера него што је мени прихватљиво. Све то је било пре него што је ушла у православље. Сада се већ трећи пут исповедила и у фази смо апстиненције. Зато ме мучи питање како прећи преко њене прошлости и задобити мир у души ако бих се заиста одлучио да се венчамо у цркви? Она је прва девојка за коју осећам да ме јако воли, да јој је стало до мене, као и то да се труди да буде што боља. У дилеми сам због свега наведеног, имате ли неки савет? 

Бог ти помогао,

Нигде нећеш стићи ако се будеш бавио туђом прошлошћу, небитно ко је у питању, нама православнима је заповест да се бавимо преиспитивањем свога живота да не бисмо дошли у ситуацију да видимо „трунку у оку брата свога а не видимо брвно у оку своме“.

Твој задатак је да у свакој вези видиш циљ који онима који су верујући и живе црквом мора бити БРАК. Веза никако не сме бити без циља па да време које проводимо једно са другим буде време за блуд и неморал, ми дакле својим животом врло лако можемо постати блудници, а Свето Писмо нас учи:

 „12. Све ми је дозвољено, али све не користи; све ми је дозвољено, али не дам да ишта овлада мноме.

  1. Јела су за стомак и стомак за јела, али ће Бог и једно и друго укинути. А тело није за блуд него за Господа, и Господ за тело.
  2. А Бог и Господа васкрсе, и нас ће васкрснути силом својом.
  3. Не знате ли да су телеса ваша удови Христови? Хоћу ли, дакле, узети удове Христове и од њих начинити удове блуднице?Никако!
  4. Или не знате, да ко се са блудницом свеже једно је тело с њом? Јер је речено: „Биће двоје једно тело.“
  5. А ко се сједини са Господом, један је дух с Њиме.
  6. Бежите од блуда. Сваки грех који човек учини ван тела је, а који блудничи своме телу греши.
  7. Или не знате да је тело ваше храм Светога Духа који је у вама, којега имате од Бога и нисте своји?
  8. Јер сте купљени скупо.“

Тежите обоје ка светим тајнама а Цркви допустите да вас кроз њих води ка Царству Небеском.

 

Духовни одговор дао:

протопрезвитер Милан Ристивојчевић

Извор: Црква Уб

#брак, #однос, #љубав, #брига, #brak, #odnos, #ljubav, #briga,

Нема коментара:

Постави коментар