11111111111111

Претражи овај блог

понедељак, 1. фебруар 2021.

ДА ЛИ ЈЕ МОГУЋЕ ДА БОГ ДЕЛУЈЕ НА НАС КРОЗ ЉУДЕ КОЈИ ЖИВЕ ПО БИБЛИЈИ, А ВАН ЦРКВЕ?

ДА ЛИ ЈЕ МОГУЋЕ ДА БОГ ДЕЛУЈЕ НА НАС КРОЗ ЉУДЕ КОЈИ ЖИВЕ ПО БИБЛИЈИ, А ВАН ЦРКВЕ?
Поштовање и помаже Бог!

Ових дана гледао сам на јутјубу људе који живе по Библији ван Цркве, такозвани проповедници. На пример Тод Вајт. На снимцима се стварно виде чуда од исцељења болова, па чак и детета коме је једна нога краћа од друге. Углавном то чини тако што стави руку на болно место, изговори молитву и на крају каже:"У име Исуса Христа!". Иако сам мушко, сматра се да мушкарци ретко плачу, увек се осећам другачије и крену ми сузе када видим да се људи опораве на такав начин. Када нисам могао

да заспим од црних мисли, на исти начин сам се помолио да нестану и заиста су нестале. Да ли је погрешно и да ли је стварно могуће да Бог делује кроз нас на овај начин?? Не желим да се бавим нечим што није од Бога, јер сам Православац, не идем често у Цркву али верујем у Бога. Чини ми се да сам прочитао да је Исус рекао: "Чинићете већа чуда, него што сам ја чинио, ако будете веровали!"


Бог помогао и свако добро даровао!!!

Овај светитељ на икони је у Русији Православној познат баш по овом натпису на свитку кога држи у левој руци, а десном благосиља народ... име му је Св. Свештеномученик Иларион Московски...

Левом руком држи не случајно свитак на коме пише јасно и гласно: „Без Цркве нема спасења“, што значи да у животу верних, тј. оних који су активни хришћани су могућа чуда која се свагда савршавају кроз свете Тајне на Богослужењу и та благодат прожима читав Свет Православни, јер смо сви тело Христово да тако кажем...и ономе ко живи заиста морално по заповестима Божијим могуће је да и сам учини, кад за то буде, наглашавам “По савести потребе за помоћ у невољи... јер је писано: И не уведи нас у искушење, но избави нас од лукавог или злога...јер је“ Твоје (чије твоје)... па Божије наравно, а не моје као човека...него Божије да чини чуда сходно његовој одлуци и вољи... кроз Силу свог имена... Његовог царства бесмртности...и свагда и сада и кроз све векове.. .Амин...

Дакле, подвлачим, човек је и одговоран након чуда... мора светињом живота да брани веру од греха и лошег понашања јер је очевидац чуда... а... Тај Американац Тод Вајт делује као искрени хришћанин своје врсте, али шта ће јадан кад живи у Америци. Бог га је спасао од многих и не малих порока. Изгледа скроз уврнуто и скроз искрено. При том на његовом сајту има део „У шта верујемо?“ и све је исправно, просто као и ми. Наравно да је он у својеврсној прелести, и ја заиста не могу да кажем јесу ли та чуда обмана или се Господ по безмерном милосрђу Свом пројављује, као у Старом завету, тамо где може, бирајући од свог тог хаоса у Америци оне који су најискренији. И то што сте написали и питате „Да ли је могуће да Бог тако делује кроз нас?“ Моје мишљење је да је могуће, али да православни морају да су обазриви кад су у питању чуда, јер, за разлику од других хришћана, имају учење светих отаца да се и ђаво претвара у анђела светлости. Дакле, веома ризично за те тамо у неправославним земљама... и шта ће до краја с њима бити... враг вреба такве на сваком кораку... и зато кажем: „Без Мајке Цркве нема спасења... јер је то сигуран пут... царски пут... ми смо деца мајке Цркве која се, уз своју мати, сигурно куд и камо осећају сигурније него ти који су ван Цркве... боље је ићи Царским путем и не гледати са стране шта ко ради толико и одушевљавати се... овај наш век је по том познат... све нам нешто туђе лепше и слађе... и да кажемо још ми у Православљу јер опасно тражити преко погаче-хлеба јер је то незахвално Богу...и савест наша нам о томе говори да будемо задовољни у ономе у чему смо затечени и где смо рођени и вери светосавској!!!“

Са Богом остајмо и он ће бити свагда са нама и сада и у све векове... Амин!!!

 

Духовни одговор дао:

Баћушка Јован

#баћушкаЈован, #манастирЛешје, #Лешје, #bacuskaJovan, #manastirLesje, #Lesje, 

Извор: Црква Уб

Нема коментара:

Постави коментар