11111111111111

Претражи овај блог

недеља, 20. јануар 2019.

ОВО ЈЕ ПРАВО ВРЕМЕ, У ЊЕМУ ЧИНИМО ДОБРО


7. / 20. јануар
Сабор Св. Јована Крститеља - Јовањдан

Ваша Светости, живимо у духовно тешком времену и подсвесно, ако не и свесно, чезнемо за прошлим временима као „бољим“ и „погоднијим“ за хришћански живот. Како бити истински Хришћанин у данашњем времену?

Понављам и себи и вама, нас је Господ послао у наше време и поставио задатке које сваки од нас треба да изврши, и у својој породици, и у друштву, и у Цркви, и у целом човечанству.
Да ли ћемо ми те задатке, понављам и говорим опет, извршити најбољом снагом коју нам је Бог дао, и најбољом вољом, то зависи од нас. Ми се често изговарамо: да смо се родили у неко срећније и боље време, и ми бисмо били бољи.
То је само изговор! Бог нам је дао снаге које су нам потребне, кад нас је поставио у ово време, уз Његову благодатну помоћ, да ми издржимо, да одолимо и извршимо своје задатке.
Ако ли снаге будемо расипали на ништавне ствари, нећемо их имати за оно шт је најглавније. А поред тога, живећи супротно ономе што Бог заповеда, ми нећемо хтети после да идемо Његовим путем. И отићи ћемо у супротном правцу и заслужити муку вечну.
Дакле, или блаженство Царства Небескога - што око не виде, и ухо не чу, и на срце човеку не дође, што је спремиоБог онима који га љубе (1. Кор.2,9), или муку вечну где црв њихов не умире и огањ се не гаси (Мк. 9, 44).

Свети патријарх Павле

Нема коментара:

Постави коментар