11111111111111

Претражи овај блог

среда, 21. новембар 2018.

МОЛИТВА СВЕТОМ АНГЕЛУ ЧУВАРУ

Ој, предивни Божији створе
с десне стране ти ми ходи.
 Ти ме чувај, ти ме води ,
кроз долине и кроз горе.

Припев: Ој, ангеле хранитењу
мили путеводитељу! (2х)

Крилима ме твојим штити
од демонског нападања
и од срамног очајања
ти ме можеш одбранити.

Ти ми буди вид очима,
ти ми буди моћ рукама,
ти ми буди ход ногама,
ти ми буди слух ушима!

Без тебе су очи тамне,
без тебе се руке ломе,
без тебе су ноге хроме,
без тебе су уши срамне!

Сачувај ми разум цео,
сачувај ми душу смерну,
сачувај ми љубав верну,
сачувај ми ум весео!

Када лежем и кад устајем,
када ходам и кад стојим,
да се увек Бога бојим
и за грехе да се кајем.

Невидљиво ти ме води
кроз свет овај без радости,
кроз свет пун жалости
ти ме блажи ти кроти.

Ти ме светуј ти ме учи
бесмртноме Божијем бићу
и преслатком жићу
да ме смртни страх не мучи.


Свети Владика Николај


Детаљ Архангела са фреске из манастира Високи Дечани, 14.век, Косово је Србија... Заувек


Извор: Манастир Лешје 

1 коментар: