11111111111111

Претражи овај блог

субота, 17. новембар 2018.

ВЛАДЕТА ЈЕРОТИЋ ЈЕ ЖЕЛЕО ДА СЕ ОВО ОБЈАВИ ПОСЛЕ ЊЕГОВЕ СМРТИ: Открива порекло Тита, говори о сексу и зашто је ислам бољи од хришћанства!


Велики ерудита проф. др Владета Јеротић је са Виктором Лазићем причао о смрти, књигама, писцима, зашто православље има лепоту, о Дарвину, цркви, вери, свом детињству, а пре свега о породици и љубави.

Недељник у новом броју објављује делове тих разговора, по жељи недавно преминулог академика.

О Титу

Тито је био занатлија из Кумровца. Неки сумњају ко је био. Говорио је неразговетно, било га је тешко разумети. Па ипак, у Кумровцу постоји и неколико православних породица. Те православне породице и данас говоре тако, слично Титу, хрватско-словеначки, мешано. Он је говорио и руски, који му се такође умешао, тако да га је човек тешко разумео због те мешавине говора. Срби не могу да дозволе да их је око малог прста вртео занатлија из Кумровца!

О сексу

Не може љубав да буде иста за двадесет година, тридесет и четрдесет година. И не треба исто.
Постоји духовна љубав, постоји интелектуална љубав, постоји емотивна љубав и физичка љубав. Нигде ниједан иделани брак не постоји у коме су све четири компоненте заступљене. Има неких жена које секс не занима. И онда сад, ако воли мужа, излази му у сусрет. Нема другога. Али, излазите у сусрет кад год тражи. Јер после кад нађе другу разуме се млађу онда су љубоморне.
Имао сам пацијенткиње које нису биле љубоморне па су ми говориле: Бар је мене оставио на миру.

О хришћанству

Муслимани су већ почетком 20. века постали доминантни у државцама Африке које су биле хришћанске. Многи су напустили хришћанство и прихватили ислам. Ислам има неку једноставност и неку природност. То је природна религија. Хришћанство је неприродна религија. Говорио сам о томе и са Гајшеком и владиком Порфиријем. Кажем - хрићанство је неприродна религија. Гајшек се збунио када сам то рекао, па је погледао владику Порфирија, а владика је рекао: Не само да је неприродна него је и нелогична религија. Јер је натприродна. То сам и ја хтео да кажем али је боље да је то рекао владика.

Извор: nedeljnik. rs, pravda.rs

Нема коментара:

Постави коментар