11111111111111

Претражи овај блог

среда, 8. фебруар 2012.

Амфилохије: Чедо, жалим што сам те крстио

amfilohije kurir Амфилохије: Чедо, жалим што сам те крстио
Да сам знао да се на њега неће примити печат Божји, одустао бих (Фото: Курир)

Београд – Лидер ЛДП Чедомир Јовановић, који је СПЦ назвао „мутантом погрешне политике, која је уништила све добро у Србији“, жестоко је разљутио митрополита црногорско-приморског Амфилохија Радовића, који га је и упутио у свету тајну.

- Лично сам га крстио у великој светињи, манастиру Острог. Сећам се, већ је био политички стасао. Не морате да ми причате шта је рекао, већ сам све прочитао. Могу само да му поручим следеће: „крстиш вука, а онда ти тај вук оде у гору!“ – рекао је митрополит Амфилохије.

Претходно је Јовановић на седници Покрајинског одбора ЛДП у Новом Саду, осврћући се на недавни сукоб између градоначелника Игора Павличића и Епархије бачке, критиковао Цркву и, осим што ју је упоредио са мутантом, рекао:

- Хвала вам што градоначелника Новог Сада нисте бацили у Дунав.

Митрополиту ово није први пут да јавно изрази кајање што је Јовановића увео у царство Божје. Још пре пет година увидео је своју грешку и зажалио што је крстио лидера ЛДП.

- Жао ми је што сам у манастиру Острог крстио Чедомира Јовановића. Да сам знао да се на њега неће примити печат Божји, не бих га крстио у време кад смо се пиштаљкама борили против покојног Слободана Милошевића. Тада сам рекао да крстимо човека, а не минђушу, коју Јовановић није желео да скине ни током церемоније крштења. Данас схватам да смо, ипак, крстили минђушу, а не човека – рекао је тада Амфилохије, објашњавајући да је Јовановића упознао на студентским демонстрацијама 1996/1997.

Иначе, Амфилохије је тада Јовановићу замерио због реченице да се „у будућност не иде с тамјаном, него рачунарима“.

- Кад ми је отац Јоил рекао: „Шта ћемо са овим младићем, како да га крстимо, неће да скине минђушу“, рекао сам му да не крштава минђушу, него човека, који ће, кад се крсти, и сам схватити да му минђуша не треба. Сад кажем оцу Јоил: „Изгледа да ми минђушу крстисмо.“ Али Бог да даде здравље, мудрост и спасење и нашем Чеди. Није само он у искушењу. Надам се да ће код нас, аи шире, преовладати прави однос према технологији, јер су њом поробљени и они који је производе – казао је митрополит Амфилохије.

ЛДП ћути

У странци Чедомира Јовановића јуче нису желели да коментаришу изјаве митрополита Амфилохија. Иако смо добили обећање да ће дати коментар поводом изјава митрополита, до закључења броја одговор није стигао.

Извор: ВасељенскаТВ

Нема коментара:

Постави коментар