11111111111111

Претражи овај блог

петак, 21. август 2015.

Aмеричка водитељка шокирана што се у Црној Гори љуби три пута!

Кели Рипа, америчка глумица, продуценткиња и водитељка јутарњег програма на локалној њујоршкој телевизији, очигледно ће своје летовање у Црној Гори упамтити (само) по обичају да се тамо људи љубе три пута, баш као и код нас.

Овај обичај је оставио толики утисак на њу, да је, видно узбуђена, морала то да подели са својим гледаоцима, у чему јој је помогао колега Мајкл Страхан.

Њено драматично објашњење звучало је овако: „Била сам у Црној Гори. Ми у Америци се љубимо једном, у Европи дупло више, и ја ту увек забрљам. Онда сам отишла у Црну Гору и тамо се љубе три пута! Била сам убеђена да ми се сви набацују. Сви у овој земљи ме желе!
Супруг ми је потом објаснио да је ту заправо обичај да се љубе три пута“.

„То је исцрпљујуће и сваки пут сам погрешила! Стално сам случајно љубила људе у уста!“, додала је 44-годишња водитељка јутарње емисије Live! with Kelly and Michael на WABC-TV.

Снимак из емисије је на Фејсбуку објавила америчка новинарка и водитељка Тања Бабић, са канала Ej-Би-Си 7, која је истакла да се и она љуби три пута, да је плакала од смеха гледајући ово, да је то обичај и у Србији и да је она детињство провела покушавајући да схвати „од којег образа се почиње“.

Бабићева је појаснила и да пољубац три пута симболише Свето Тројство.


Извор: РТС

Нема коментара:

Постави коментар