11111111111111

Претражи овај блог

среда, 20. март 2024.

Кроз Часни пост: Четвртак прве седмице поста

Кроз Часни пост: Четвртак прве седмице поста
Господе, ти си одредио покајање за мене грешног, желећи из Твог неизмерног милосрђа да ме недостојног спасеш. Припадам Теби и молим Ти се: смири постом душу моју, јер као уточишту прибегавам Теби, Једином многомилостивом.

Јутрење – Чисти четвртак

 Поуке Светих Отаца: Зато, у кога је у срцу лажљивост, мржња и осуђивање, тај нека претходно очисти душу своју, па онда тек прилази, и пости, и моли се. Ко је непријатељски расположен према брату своме, и исмева га, тај нека се прво измири са братом и опрости му; тада се тек може он приближити Господу.

Свети Јефрем Сирин

Молитва:

Господе, у стиду и тузи се отварају двери срца мога. Помози ми да спознам своје грехе, укрепи и уразуми ме да замолим за опроштај. Избави ме од тврдичлука и окорелости срца, и заштити ме јер се једино у Тебе уздам. А када се уселиш у нас, Спаситељу, очистивши срца наша, више нас никад не напуштај! Амин.

Читања из Светог Писма :

Иса. 2:11-21,

1 Мојс. 2:4-19,

Прич. 3:1-19.

Богомислена размишљања: Не мисли сам о себи да си мудар; бој се Господа и уклањај се ода зла.

(Прич. 3:7)

Преузето из књиге „Кроз Часни пост – Мисли за сваки дан“, Манастир Подмаине, 2007.
 
#четвртак, #праванедељапоста, #четвртакпрванедељапоста, #prvanedeljaposta, #cetvrtakprvanedeljaposta,
#четвртакпрвенедељепоста, #cetvrtakprvenedeljeposta,  #cetvrtak,

Нема коментара:

Постави коментар