11111111111111

Претражи овај блог

недеља, 2. април 2023.

Кроз Часни пост: Недеља пете седмице поста

Кроз Часни пост: Недеља пете седмице поста
У теби, мати, верни образ Божији засија, узевши крст и следећи Христа. Делима си подучавала како укротити тело као пролазно, и ценити душу као бесмртну. Стога се и твоја душа, преподобна Марија, радује са ангелима.

Тропар светој Марији Египћанки

Почињући ревносно, верни људи, шесту седмицу Часног поста, испевајмо песму Господу, припремајући се за Цвети, Који славно у сили Божанства у Јерусалим улази да би погубио смрт. Побожно припремимо гранчице добродетељи као знамење победе и ускликнимо: Осана Творцу свега!

Вечерња – пета недеља Поста

Молитва:

Господе Исусе, обећао сам да ћу Ти до краја верно служити. Помози ми да, благодаћу Твојом, одржим  ово обећање. Опрости ми када не успевам у томе пред Тобом и буди свагда близу мене, као мој Пријатељ и Владика. Амин.

Читања из Светог Писма:

Јевр. 9: 11-14

Мар.  10: 32-45.

Богомислена размишљања: Колико ли ће више крв Христова, Који Духом вјечним принесе Себе непорочна Богу, очистити савјест вашу од мртвих дјела, да би служили Богу живоме и истинитоме.

Јевр. 9:14

Преузето из књиге „Кроз Часни пост – Мисли за сваки дан“, Манастир Подмаине, 2007.
 
 „Дођи и види“ пратите нас нашем Телеграм каналу: https://t.me/dodjiividi      
 
#недељапетанедељапоста, #петанедељапоста, #nedeljapetanedeljaposta, #petanedeljaposta,

Нема коментара:

Постави коментар