11111111111111

Претражи овај блог

петак, 24. март 2023.

Кроз Часни пост: Петак четврте седмице поста

Кроз Часни пост: Петак четврте седмице поста
Не одврати Лице Своје од слуге Твога јер сам у невољи, брзо ме услиши; чуј душу моју и избави је.

Нека ми Твоје спасење, Боже, помогне. Нека убоги виде и развеселе се. Тражи Бога и душа ће твоја живети.

Вечерње – четврта недеља поста

Поуке Светих Отаца: Својствено је човеку да падне и да после сваког пада устане. Али, ђаволу и само ђаволу приличи да не устане када падне.

Свети Јован Лествичник

Као светлопримну буктињу што сјакти онима што су у тами Свету Дјеву видимо, јер невешаствени огањ ужижући, божанственом знању све води, просветљујући ум јасношћу, слављена овим клицањем: Радуј се…!

Из четврте Похвале Богородици

Молитва:

Господе, молимо Te, не одврати Лице Своје од нас… Ипак, колико пута, Господе, ми одвраћамо своје лице од Тебе грешећи свакога дана и свакога часа … безброј пута! Но покажи нам, Господе, бескрајно милосрђе Твоје јер настојимо да те љубимо свим својим умом, својим срцем и својом душом. Амин.

Читања из Светог Писма:

Иса. 29:13-23

1 Мојс. 12:1-7

Прич. 14:15-26.

Богомислена размишљања: Зато рече Господ: што се овај народ приближује устима својим и уснама својим поштује ме, а срце им је далеко од мене…

Иса. 29: 2

Преузето из књиге „Кроз Часни пост – Мисли за сваки дан“, Манастир Подмаине, 2007.
 
#петакчетвртанедељапоста, #четвртанедељапоста, #petakcetvrtanedeljaposta, #cetvrtanedeljaposta,

Нема коментара:

Постави коментар